Nytt arbeidstøy til alle ULNA- ansatte

Dette har vi gledet oss til! Alle ansatte mottok i desember nytt og flott arbeidstøy, en allsidig skall- jakke og en sporty vannavisende bukse.

Vi kunne i høst, med stor glede, informere alle våre ansatte, at vi lanserte vår egen kleskolleksjon for ULNA- ansatte i samarbeid med vår dyktige samarbeidspartner IDE house of brands. Kleskolleksjonen matcher våre farger og logo

Arbeidstøy er noe som var høyt ønsket blant våre medarbeidere og som er vi er svært glade for å ha fått til. Det nye tøyet vil være til god nytte i arbeidet med barn i all slags vær.
Vi har valgt arbeidsklær som er tilpasset for vær og vind, og som samtidig er komfortable.

Vi synes det er ekstra flott å få til dette på et år hvor våre ansatte har ytet ekstra for å sikre barns beste også under pandemien.

Tusen takk til vår leverandør, IDE house of brands, for et veldig godt arbeid med å finne en best mulig løsning for arbeidsklær til våre medarbeidere.

10. desember 2020