Cleanit AS og ULNA barnehagene

Vi kan med glede meddele at vi fra 1. mai inngikk et nytt samarbeid med renholdsleverandøren Cleanit AS.

Cleanit AS er en offentlig godkjent renholdsleverandør for næringslivet. Selskapet ble etablert i 2000 og har i dag ca. 80 servicearbeidere tilgjengelig i systemet

Godt renhold i våre barnehager er viktig og skal utføres i tråd med hygenisk tiltredsstilende metoder. God hygiene forebygger smitte og sykdom.

Et godt renhold skal bidra til å oppnå trivsel, hygiene og godt inneklima samtidig som det forlenger levetiden på materialer og inventar. For å oppnå dette, utarbeides renholdsplaner tilpasset hver enkelt barnehage.

Vi er veldig glad over å ha Cleanit som våre nye samarbeidspartner i det viktige arbeidet med daglig renhold. Sammen skal vi fortsette med å kvalitetssikre et godt renhold i alle ULNA barnehagene, i tråd med forskriften om miljørettet helsevern i barnehager.

Bilde av:

Per Arne Arnesen, Eiendomsforvalter i ULNA barnehagene, Christina Bøttger, Cleanit, og Laila Haugen, Daglig leder, ULNA barnehagene.