Brukerundersøkelsen 2017

Si din mening om Lekeklossen Barnehage.

Si din mening om Lekeklossen Barnehage!

Foresatte til alle barn i barnehagene i Bergen blir invitert til å bli med på en brukerundersøkelse.

I perioden 7.februar til 26.februar kan du si din mening om forskjellige forhold ved barnehagetilbudet i Bergen.

Alle foresatte som er registrert med epostadresse vil iløpet av tirsdag 7.februar motta et elektronisk spørreskjema som kan besvares på språkene norsk, engelsk, polsk, somalisk, russisk og arabisk. Har du flere barn, må du svare for hvert av dem.

Har du ikke fått eposten?

Hvis dere er to foresatte, kanskje den andre har fått den?

Husk å sjekke alle epostmapper, itilfelle eposten har havnet i spamfilteret.

Hvis du IKKE har tilgang til epost, vil barnehagen hjelpe deg slik at du får svart gjennom eget brev med påloggingsinformasjon.

Dette brevet vil bli sendt ut torsdag/fredag, uke 6.

Det vil også gå ut en SMS med lenke til spørreskjemaet, hvis du ikke har svart innen 10.februar.

Har du slettet lenken med spørreskjema? Da kan du gå inn på artikkelen på Bergen Kommune og taste inn ditt mobilnummer. Hvis ditt mobilnummer er registrert, vil du få tilsendt ny kode på SMS.

Formålet med brukerundersøkelsen er å få tilbakemelding fra dere foreldre om deres opplevelser og erfaringer med barnehagen.

Dere vil få spørsmål om personalet, lek og læring, språk, relasjon, barnets og foreldres medvirkning, danning og inkluderende fellesskap.

Nytt i 2017 - det er nå åpnet et kommentarfelt i slutten av undersøkelsen hvor det er mulig å skrive utfyllende kommentarer.

Har du spørsmål til undersøkelsen, eller ikke mottatt undersøkelsen - ta kontakt direkte på Rambøll Management Consulting på e-post: skjemasupport@ramboll.com eller telefon 40 90 33 00.

Lenke til artikkel på Bergen Kommunes nettside: