Godt nyttår og velkommen tilbake:)

GODT NYTTÅR!

Og Velkommen tilbake til et nytt halvår i Lekeklossen:)

Desember har vært en måned med mye julekos og fokus på juletradisjoner; vi har bl.a. bakt julekaker, trekt julekalender, hatt adventsamlinger, nuissefest, luciamarkering, sunget masse julesanger og sett julefilm:)

I januar håper vi å få litt av den snøen som manglet i desember, slik at barna kan få kose seg med akedager, lage snømenn, snøengler, snølykter, m.m. Om snøen skulle utebli blir ukene fylt opp av andre spennende vinteraktiviteter:)

Noen av avdelingene får nye barn i januar. Noen barn er helt nye, andre barn bytter avdeling internt i Lekeklossen. Det vil derfor også bli brukt en del tid på tilvenning i januar.

Se januarplan som er sendt ut for mer utfyllende informasjon om aktiviteter og hva som skjer på din avdeling den første måneden i 2017:)