Sommerfest i Storhammeren

Mandag 26.juni var det Storhammeren sin tur å ha sommerfest.

Personalet ønsket alle hjertelig velkommen, deretter var det høytidelig utdeling av permer til de barna som skal slutte i Storhammeren nå til sommeren. Noen begynner på stor avdeling, andre begynner i ny barnehage. Permene var fulle av barnas kreative kunst gjennom tiden i Storhammeren samt mange kjekke bilder og minner fra diverse turer og aktiviteter:)

Deretter var det grilling, kaffe og kaker, frukt og anet kos som foreldre hadde disket opp med. En kraftig regnskur tok også turen innom sommerfesten, uten å legge noen demper på stemningen.

Vel inne var det FAU sin tur til overraske og overrekke personalet med en felles gave fra barn og foreldre:)

FAU gjorde en strålende innsats og arrangerte fiskedam til stor glede for barna:)

En flott markering og koselig avslutning på dette barnehageåret.

ØNSKER ALLE EN RIKTIG GOD SOMMER!:)