Sommerfest i Vestre

Onsdag 14.juni var det sommerfest i Lekeklossen barnehage, avdeling Vestre.

Små og store koste seg i det nydelige solskinnet som vi var så heldige å få.

Sommerfesten startet med at stor avdeling (Dypeskogen) sang så flott for alle foreldrene (til stor applaus:) Deretter var det lek og grilling på plassen, kakespising og deilige fruktfat, før det tilslutt var tid for skolestarterne å få sine avskjedspermer som takk for flotte år i "tro tjeneste" i Lekeklossen barnehage :) Det ble en høytidelig utdeling av permer og roser til de flotte og stolte "trollbarna":)

Personalet ble også overrasket med en felles avslutningsgave fra alle foreldre og barn for året som var gått. En fantastisk flott kurv fullspekket av diverse godsaker til enhver smak på pauserommet:) Det kom en tåre eller to i øyekroken til noen i personale da.. :)

En fantastisk fin sommerfest arrangert av FAU og personalet, som ble en flott avslutning på dette barnehageåret:)