August i Lekeklossen Barnehage

August: Tilvenning for store og små - bli kjent med barnehagen

Vi vil ønske nye og "gamle" barn og foreldre hjertelig velkommen til et nytt barnehageår!:)

Alle vi voksne som jobber i barnehagen ser frem til å ta fatt på et nytt år, som byr på mange muligheter:) Augustmåned blir hovedsaklig viet til tilvenning av nye barn, men de barna som har gått her i barnehagen en stund trenger også litt tid til å komme inn i rytmen igjen etter ferien. De skal også bli kjent med de nye barna, og de som er flyttet over fra andre avdelinger.

Vi ønsker å bruke disse ukene i august til å bli kjent, ha det gøy sammen gjennom lek og ulike aktiviteter, både inne og ute. Vi legger vekt på at alle barna skal få mulighet til å bli godt kjent med hverandre og med oss voksne i barnehagen.

Nytt år - nye muligheter.

Velkommen til høst 2015!:)