SKATTEJAKT I BARNEHAGEN !!

SKATTEJAKT I BARNEHAGEN
Idag har Smørblomst hatt skattejakt i barnehagen!!:)) Det var veldig kjekt!! Hele mars måned har vært en sjørøver-måned hvor barna har laget sjørøverkikkert, sjørøverhatter, sjørøverhistorie og sine egne skattekart!:) Idag fikk barna beskjed etter lunsj om at det var kommet et brev til Smørblomst fra Pirat Skei...i brevet stod det at han hadde gjemt en hemmelig skatt i nærheten av barnehagen...og at vi måtte følge alle sporene for å komme til skatten!! Barna fant skatten etter en lang skattejakt; en skattekiste full av gullpenger, skumle sjørøverglass, diamanter og...hver sin lille godteripose..:) Stor stas med skattejakt - ivrige barn løp så fort de kunne fra post til post!:)) Se bilder på fotoskjerm  garderoben:)